FAQ - Veelgestelde Vragen

KWALITEIT

WAAROM IS PLEXIGLAS KUNST ERGENS ANDERS GOEDKOPER?

Bij Kunstkartel worden 100% van de artikelen pas geproduceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst. Je krijgt daardoor geen product dat lang in een magazijn heeft gelegen of waar een partij tussen zit. Dit zorgt ervoor dat wij onze producten voordeliger kunnen aanbieden ten opzichte van de bekende galleries. Wij produceren onze schilderijen en andere kunstwerken dus speciaal voor jou! Daarnaast zien wij dat er aanbieders zijn die plexiglas kunst voordeliger aanbieden, dit komt voornamelijk door de verminderde kwaliteit van het materiaal en printers. Dit uit zich in minder heldere prints en de duurzaamheid van het product. Het kan dus voorkomen dat het werk sneller verkleurd of na verloop van tijd krom trekt. 

VERZEND INFORMATIE

HOELANG DUURT DE VERZENDING VAN MIJN PAKKET?

Onze levertijd is normaliter  5-8 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Het is ons doel om je order uiterlijk binnen 2 - 4 dagen te drukken en in orde te maken voor verzending. Soms kan het echter 1-2 dagen langer duren als gevolg van de drukte bij de vervoerder. Uiteraard streven wij naar het best te behalen resultaat.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Wij bieden GRATIS verzending aan voor Nederland & België

KAN IK WINKELEN BIJ KUNSTKARTEL.NL ALS IK NIET IN NEDERLAND WOON?

Dat ligt eraan, wij verzenden in Nederland, België en in Duitsland, voor overige landen neem dan contact met ons op: klantenservice@kunstkartel.nl

HOE VERZENDEN JULLIE MIJN PRINT VEILIG?

Bij KunstKartel weten we hoe speciaal je werk is. Daarom besteden we veel aandacht aan een veilige, efficiënte en beschermde levering. Ten eerste bedekken we je werk zorgvuldig met noppenfolie, waardoor het gevaar van krassen of vouwen wordt geëlimineerd. Verpakt in een stevige kartonnen doos. Eenmaal verzegeld verzendt ons efficiënte verzendteam je bestelling, zodat je schilderij zowel tijdig als veilig worden afgeleverd.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Je ontvangt een e-mail met daarin een track and trace code.

MATERIAAL & PRODUCT INFORMATIE

BESCHERMFOLIE

Let op! Heb je een schilderij besteld en ontvang je deze thuis. Op de plexiglas schilderijen is een blauwe beschermfolie bevestigd waardoor het gehele schilderij een blauwe gloed heeft. Deze beschermfolie dient eraf gehaald te worden. 

MATERIAAL KEUZE 

Twijfel je over het materiaal, wij adviseren je graag, neem hiervoor contact met ons op. Of we raden je aan om eens naar onze materialen pagina te kijken voor meer informatie. Meer product informatie 

HOE BEVESTIG IK MIJN SCHILDERIJ

Aan de achterkant van het schilderij is een aluminium frame bevestigd. Het geeft een luxe en zwevend effect en is gemakkelijk met 2 pluggen en schroeven te bevestigen. Boor de schroeven met de plugs in de muur en hang het frame eraan op wil je hier meer informatie over dan raden we je aan onze blog hierover te bekijken 'Hoe je een schilderij met aluminium frame perfect aan de muur bevestigt'

BETAAL INFORMATIE

WELKE BETAAL METHODEN ZIJN BESCHIKBAAR

Je kunt betalen met Paypal, Creditcard, Klarna, Google pay, Apple Pay en IDeal en tegenwoordig zelfs met bitcoins dat alles in onze beveiligde betaalomgeving

IS ONLINE KUNST KOPEN VEILIG?

Ja zeker. Dat is veilig, daarnaast krijg je bij ons altijd een retourgarantie van 14-dagen

BESTELLEN & RETOURNEREN

HOE BESTEL IK BIJ KUNSTKARTEL?

Heb je iets moois gevonden? Fijn! In een paar klikken heb je jouw bestelling geplaatst.

Stap 1 winkelmand: Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

Stap 2 gegevens: Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

Stap 3 betalen: Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de betaalwijzen zien die voor jou relevant zijn. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN ORDER TE PLAATSEN?

Nee je hebt geen account nodig om een order te plaatsen. Een account is daarentegen wel handig voor een eventuele volgende aankoop zodat je meteen alle gegevens bij de hand hebt.

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL OF FACTUUR ONTVANGEN?

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een bevestigingsmail. Mocht je deze niet hebben ontvangen kijk dan ook even in je spambox en check of je het juiste emailadres hebt opgegeven. Klopt dit allemaal en staat je mail ook niet in de spambox. Neem dan even contact met ons op! 

Wil je een factuur ontvangen? Stuur ons dan een email. 

klantenservice@kunstkartel.nl /  Kundenservice@kunstkartel.de

IK HEB SPECIALE WENSEN, BV KLEUR OF FORMAAT IS DIT MOGELIJK?

Mocht je een aanpassing willen doen aan een ontwerp uit onze vaste collectie? Dan is dit mogelijk door de wensen te mailen naar klantenservice@kunstkartel.nl of ons een Whats-app bericht te sturen. Bekijk onze Verzending & Retourneren pagina voor de aangepaste retour voorwaarden.

SCHADE NA ONTVANGST SCHILDERIJ

Wij doen onze uiterste beste om het schilderij zo goed mogelijk in te pakken en stevig te verzenden. Maar het kan altijd gebeuren dat er schade ontstaat tijdens de verzending. Mocht er schade zijn ontstaan stuur ons dan duidelijke foto's van de schade, de verpakking en het verzendlabel via de mail en dan leveren wij kosteloos een nieuw schilderij 

HOE KAN IK MIJN ORDER WIJZIGEN OF CANCELLEN

Als je van gedachten verandert over je aankoop, vragen wij je vriendelijk om de bestelling binnen een uur na aankoop te annuleren. Dit kan telefonisch op het nummer 085 060 7870. Houd daarbij je ordernummer en gegevens bij de hand. Na dit uur is de bestelling vaak al in gang gezet.

HOE STUUR IK MIJN PRINT RETOUR

Bekijk hier onze voorwaarden: Verzenden & Retourneren

WAT MOET IK DOEN BIJ EEN KLACHT

Voor vragen en of opmerking kun je altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.

Dit kan via: klantenservice@kunstkartel.nl / Kundenservice@kunstkartel.de

NA HOEVEEL DAGEN KAN IK MIJN BESTELLING NOG RETOURNEREN?

Voor ons gehele assortiment geldt een herroepingsrecht van 14 dagen.

Mochten er nog meer vragen zijn die in deze FAQ niet beantwoord zijn? Laat het ons weten via whats app 085 060 7870 of stuur een mailtje naar: klantenservice@kunstkartel.nl / Kundenservice@kunstkartel.de

HOE NEEM IK CONTACT OP WANNEER IK VRAGEN HEB?

Voor vragen en of opmerking kun je altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.

Dit kan via: klantenservice@kunstkartel.nl / Kundenservice@kunstkartel.de of per telefoon: 085 060 7870

HEBBEN JULLIE EEN FYSIEKE WINKEL?

We hebben op het moment geen fysieke showroom waar je de schilderijen kunt bekijken.

We werken momenteel uitsluitend met een online webshop.

We begrijpen echter dat het belangrijk is om een schilderij in je eigen omgeving te kunnen ervaren voordat je een beslissing neemt. Daarom bieden we je altijd de mogelijkheid om het schilderij 14 dagen op proef op te hangen.

Dit stelt je in staat om het schilderij in alle rust te bekijken en te beoordelen of het aan je verwachtingen voldoet. Mocht het schilderij om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoen, kun je het binnen 14 dagen retourneren. Bekijk onze retourvoorwaarden hier: Verzenden & Retourneren

 

Lobster royal blue

Plexiglas 100x150

Lobster royal pink

Plexiglas 120x180

Sea food table blauw

Dibond 100x150

United white

Plexiglas 100x100

Lobster Royal Blue pink

Canvas met witte baklijst 100x150
Shop Nu

Cheesy

Plexiglas 100x100

Lobster delftsblauw

Plexiglas 100x150

Flower Vase

Plexiglas 60x90

Still Moet

Plexiglas 100x150

Porcelain Coco twee luik

Plexiglas 100x150

Bird tower

Plexiglas 80x120

Cheesy

Dibond 90x90

Nachtvlinder

Plexiglas 120x180

Paris

Plexiglas 120x180

Cheesy

Plexiglas 120x120

True Blue

Plexiglas 100x150

Cheesy

Plexiglas 100x100

Sea food table

Plexiglas 100x150

Still moet

Dibond 100x150

Queen of the parade

Plexiglas 100x150

Sugar lips

Plexiglas 120x120

Lobster Royal Blue

Plexiglas 120x180
Shop Nu